tcsh się nie buduje (Było Re: SPECS: tcsh.spec (HEAD))

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 18 Maj 2003, 23:23:57 CEST

On Sat, May 17, 2003 at 11:29:37PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> unset LC_ALL i zbuduje się. tcsh też.

Samo pewnie nie zawsze wystarczy, jeszcze LANG i LC_CTYPE.

> wiem że to nie jest rozwiązanie,
> ale pewnie punkt zaczepienia jakiś jest.

IMO lepiej dodać patcha dopisującego odpowiednie codeset do plików
(może potem się przydaje do konwersji? nie bardzo wiem jak działa
catgets, czy przewiduje wyświetlanie w innym zestawie znaków niż w .cat).