python 2.3 z devel zepsuty inklud?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 19 Maj 2003, 18:57:48 CEST

On Mon, May 19, 2003 at 05:54:54PM +0200, Piotr Szymański wrote:
> Hi,
> Wiem ze python z devel ma 0.1 release ale mysle ze to w niczym nie przeszkadza
> zeby spojrzec chociaz na taki jeden blad w koffice:
> /usr/include/python2.3/object.h:343: error: parse error before `;' token

Nie tyle zepsuty, co qt ma własne pojęcie na temat słowa "slots".
A konkretnie (qobjectdefs.h):

#ifdef QT_MOC_CPP
#define slots                       slots
[...]
#else
#define slots                                   // slots: in class
[...]
#endif

> 343:        PyObject *name, *slots;

> In file included from /usr/include/python2.3/Python.h:69,
>                  from kivio_py_stencil.h:35,
>                  from kivio_py_stencil.cpp:2:
> /usr/include/python2.3/object.h:344: error: parse error before `;' token

Ten sam problem jest z <linux/cdrom.h> - ludzie od qt nie mają na to
lepszego rozwiązania niż hackowanie obcych plików nagłówkowych?