SPECS: kdelibs.spec (RA-branch_general)

Wto, 20 Maj 2003, 11:06:16 CEST

On/Dnia Mon, May 19, 2003 at 08:30:14PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> W trej chwili po za tym wersja dla Ra jest opracowywana na HEAD.
He? Na HEAD to jest Ac/Nest. Na DEVEL jest z kolei kde 3.2 też dla
Ac/Nest. Dla Ra to jest ra-branch.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux