SPECS: kdelibs.spec (RA-branch_general)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 20 Maj 2003, 11:19:06 CEST

On Tue, 20 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Naprzykład tym że nikomu już nie chce się tańcować nad starociami.

Jakimi starociami? Chodzi ci o to, że w RA-branch leży KDE 3.0?
Nie wiem czy pamiętasz jak rozmawialiśmy - 3.1.* będzie wędrowało z
RA-branch_general po zrobieniu gotowej paczki - żeby była jasność czy to
pakiet nie chodzi czy jest problem z tagami.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...