TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 20 Maj 2003, 11:52:41 CEST

On Tue, May 20, 2003 at 11:25:34AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czyli kolejna osoba nie widzi już niczego złęgo w traceniu czassu.
> Ciekawe kiedy zaczna padać pytania dlaczego nie ma nadal niceczego
> użytecznego w Ac ?

Swoją drogą nie rozumiem dlaczego to tyle trwa.

Jak chciałem sobie zrobić chroota ze świeżymi zasobami do celów
testowych, to trwało to parę dni (głównie zajmowania się czym innym
w oczekiwaniu na zbudowanie pakietów). Punktem wyjścia było Ra + gcc
z nest (żeby zbudować gcc z adą).
Tylko jądro trzeba wziąć jakieś kompilujące się (czyli z taga, nie
z wierzchu brancha) - teraz to np. 2.4.20-6 (niestety 6pl2 nie zostało
otagowane... więc do używania trzeba dodać co najmniej poprawkę poprawki
ptrace); nie wiem jak nowsze 2.4.20-6plX.

A teraz po paru zbudowanych pakietach nie widzę, żeby się cokolwiek
działo od paru tygodni.