alsa-driver nie buduje się

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 20 Maj 2003, 12:01:23 CEST

Dnia 2003.05.20 11:54, Jakub Bogusz napisał(a):
> bcondy mają jedną wadę... jeszcze nie widziałem, żeby na ftp pojawiły
> się dwie wersje pakietu zbudowanego z różnymi bcondami.

Nie zrozumieliśmy się :) Mi chodziło o bconda w stylu smp, domyslnie
buduje się wszystko po koleji w róznych wersjach (ile to bedzie
trwało!) ale loklanie mozna sobie puścić budowanie z --without
czego_nie chcemy i mozna mieć kernel jaki się chce i o wiele szybciej
:) Oczywiscie dla usera to bez znaczenia, w końcu powinien brać
dystrybucyjne jajko ;) ale czesci osób budujących zasoby u siebie może
ułatwic to zycie. Dobra nie mówię nic więcej, bo ja kernela nie robię i
nie ja go będę z tymi tonami opcji musiał konserwować ;)

			Artur