Ac, branche i kto co ma robić (Re: TAGowanie zakazane.)

Wto, 20 Maj 2003, 12:24:02 CEST

On Tuesday 20 of May 2003 12:10, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 20 May 2003, Witek Kręcicki wrote:
> [..]

> Jeszcze raz powrtórze. Rób lepiej wszytko co przeszkadza w płynnym
> pojawianiu się seryjnych pakietów. Zajmij się ch0oćby sparwą wytłumacznia
> niejasności wokół gcc-ada.

Bez sensu. Jak możesz komuś kazać zrobić X ? Każdy robi to co potrafi i
potrzebuje.
Nie wiem o co chodzi z gcc-ada ale skoro nikt się tym nie zajmuje (a jest nest
i DC i NEST)  to nie jest mu to do niczego potrzebne.
Cały wystrzał branchy dystyrbucji plusów i potrzeb tagujących wynika z zastoju
Ac, a nie chęci ludzi do komplikowania życia.
Na razie widze że za przestojem stoją problemy z abstrakcyjnymi dla mnie arch
;) i adą ;)
Nie rozumiem dlaczego Ac nie może ruszyć tylko na ix86 i bez ady ;).
Reszta w razie potrzeby i chęci wyrówna a zamęt się zmniejszy.

--
Mateusz Korniak