Ksiazka o PLD (fwd)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 20 Maj 2003, 17:39:57 CEST

On Tuesday 20 of May 2003 17:14, Paweł Gołaszewski wrote:
> Ktoś jest zainteresowany?

Ja mogę sflejmować pomysłodawcę i zniszczyć 'rękopis' jeśli o to chodzi :)

A na poważnie - jeśli to zostanie napisane tak jak powinno to będzie można
sporą ilość newbiesów odsyłać na /dev/książka (powinna tam być zawarta spora
część irc.pld.org.pl), natomiast jeśli to będzie napisane tak jak ja myślę,
że to będzie napisane, to mogę dać kilkaset złociszy na zabójcę. Jak się
wszyscy zrzucimy, to powinno się udać :)