Ac, branche i kto co ma robić (Re: TAGowanie zakazane.)

Wto, 20 Maj 2003, 21:18:54 CEST

On/Dnia Tue, May 20, 2003 at 12:29:14PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote/napisał(a)

> ZTCP, chodzi o to, ze po skompilowaniu gcc ze wsparciem dla ady za pomoca
> gcc z nesta, uzyskany gcc nie potrafi skompilowac samego siebie.
> Sypie sie na kompilacji ady.
>
> Tak zrozumialem kloczka. Na adnie sie nie znam, wiec tematu nie dotykam.
Źle chyba zrozumiałeś. Powyższe by oznaczało, że również na nest gcc nie
potrafi skompilować samego siebie, a tam odbywa się to bez problemów co
zresztą można zobaczyć zerknając na ftp.nest.pld.org.pl, gdzie leży
gcc-3.3-0.4.

Problem dotyczy bootstrapowania pakietami gnat _nie pochodzącymi_ z
nest (np. w nest brak gcc dla sparca czy alphy).

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux