alsa-driver nie buduje się

Wto, 20 Maj 2003, 23:23:43 CEST

On Tue, 20 May 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Czyli OKDR Twoje wywody o tym, że jak ktoś nie używa dystrybucyjnego
> jądra, to jest jakiś dziwny.

Widzsz ewaść .. dzień w dzień patrzysz w ten sam monitor, klepiesz w te
same klawiasz i nawet nie wiesz co sie dzieje na świecie. Nei masz pojecia
że ludzie chcący uzwyać Linuxa na szeroką skalę na osoby chcące kompilwoać
wąłsny kernel *pod produkcję* (nie mówie o eksperymentach) patrzęć za
kawałek beą jak na dziwaków.

> Jak komuś grsec jest potrzebne i aktywnie z niego korzysta, to mało go
> obchodzą Twoje fobie.

Moje ?
Wybacz ale ja staram się mieć w pamieci tylko to co powidziało w temacie
kilka inncyh osób które uważam za autorytety. Chyba że uważasz że
wypowidzi Alana, Linusa i kilku innych osób można tak poprostu spuścić z
wowdą w klozecie (?).