Ksiazka o PLD (fwd)

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 21 Maj 2003, 00:07:00 CEST

Artur Flinta wrote:

> He he he, a Ty myślisz, że to chodzi o pldubersite? Mnie chodziło o to
> z jakim zapałem się kiedyś Mariusz Mazur zabrał za PLD traffic a po
> kilku wydaniach tegoż chęci Mu odeszły. Tak więc mam pewne obawy czy
> chęci starczyło by na książkę :)

heh, w sumie to pomyślałem o tym którym się zajmuję, czyli z "ubersite"
:) dopiero później pomyślałem o tym starym... :>

ale stary tak, czytałem ( bo mi się od niego dostało żem młody i nic o
nim nie wiem :P ).
zresztą ja nie wiem... pisanie książki może być jednak (momentami)
ciekawsze od trafika, ale mi by się nie chciało :)  a swoją drogą
książka o PLD by się przydała - sporo osób mnie o coś takiego pytało.

Marcin.