Ksiazka o PLD (fwd)

=?X-UNKNOWN?Q?Tomasz_Gibzi=F1ski?= gibzinskit w student.man.radom.pl
Śro, 21 Maj 2003, 00:57:59 CEST

On Wed, 21 May 2003, Marcin Kurzyna wrote:
> pytanie które mnie naszło: dla jakiej wersji to miał by być? dla Ra? Czy
> dla nestów, testów, acków itp? Ra już dawno zostało uznane za
> przedawnione, a w nowym PLD ma być dużo zmian. Uwzględniając jeszcze
> opóźnienia w wydaniu...

Ja bym raczej zaczol juz pisac dla nowego PLD
pewnie bedzie jeszcze duzo zmian w trakcie pisania bedzie sie tekst
korygowac.

Problem w tym jak bedzie wygladac nest, nest-test, a moze dc-ac.
to jest pytani ktore powinno miec osobny topic
W jaki kierunku zmierza PLD?

Trzeba to ustalic a potem zaczac pisac.
Zeby taka kasiazka nie wygladala jak przedruki obcojezyczne
gdzie zanim dojdzie to do druku w naszym jezyku jest opis oprogramowania z
przed 2 lat. A jak wszyscy wiem moze to juz byc diametralna roznica

pzdr
Gito