Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Śro, 21 Maj 2003, 17:52:35 CEST

[...]
> [...]
> podejmowanymi działnaimi zagrażają istnieniu PLD *wprost*.
>
> Wróćmy do dnia dzisiejszego mianowicie. May sytuiację w której nie widać
> żeby ktoś próbował podejmować próby z gcc-ada. Dlaczego ? Prosta odpowidź
> pytaniem: "po co skoro można siegnąć po gotowca z Nest ?". Można zadać
> pytanie np. kto w tej sytuacji z osób zajmujacych sie nest przez ponad rok
> istnienia tegoż zadbał choćby o to żeby przyszykować bezpieczną procedurę
> przejścia z rpm-a Ra na nowego rpm-a ? .. znowu: "po co skoro od dłuzszego
> czasu używam Nest i nic mi tu nie przeszkadza ?".

Mysle ze tu przyczyna jest prosta: po propstu lenistwo.

[...]
> [...]
> kogokolwiek po z mną i Tobą czyli osobami które wiedzą o co w
> etykeitowaniu chodzi i którym to osobom nie wymknie się ni zacznie żyć
> własnym życiem.
>
> Mam teraz sporo zajęć (muszę przysykować preliminaż zakupów z KBN na
  *********************
> przyszły rok i chciałbym sobie także wziąć conajmniej tydzeń długo
> odkładanego urlopu w najblizszych dniach żeby odwiedzić rodzine i zrobić
  ******************
> kilka innych odkłsdancyh od dawna rzeczy). Nie chcę w tej chwili wnikać w

I mysle, ze tu jest jedna z przyczyn obecnej sytuacji.
Stawiasz sobie (i innym) wysokie wymagania, a na ich spelnienie nie masz czasu.

Znikasz na blizej nieokreslony czas wstrzymujac wiekszosc prac, bo nie
wiadomo jak sie ustosunkujesz po powrocie do pewnych istotnych zmian.

A jak ktos sie zdecyduje cos nowego wprowadzic, to sie budzisz po miesiacu
wywracajac wszystko do gory nogami.

To, ze buildery AC nie ruszyly w obiecanym terminie wyniklo glownie z tego,
ze sie uparles na zmiane filozofii builderow, ktorej nikt poza toba do konca
nie rozumial lub nie akceptowal.

Wiele obecnych problemow (w tym ten z etykietowaniem) jest mniej lub
bardziej bezposrednia konsekwencja tego opoznienia.

Nie zgadzam sie z toba, ze nie nalezy tagowac nic nie-builderowego.
Zgadzam sie, ze nalezy zachowac umiar.

Ale MZ bezwzgledny zakaz tagowania nie jest dobrym pomyslem, zwlaszcza ze
... [ podkreslone powyzej ]
Zgadzam sie natomiast, ze tagowanie wszystkiego *zamiast* builderow na
wszelki wypadek nie ma sensu. Ale w zakazach tez trzeba zachowac umiar.

Chyba, ze chcesz powiedziec ludziom, ktorzy nie potrafia (lub nie chca) ci
pomoc przy gcc-ada, zeby sobie wzieli tydzien wolnego od PLD, bo ty wlasnie
bierzesz. Albo, zeby sie zajeli czyms innym niz sie zajmowali dotychczas.

> to jak w cvs-nserwer pozakładać ACLe na etykietowanie dlatego teraz prosze

Mozna to zrobic tam, gdzie zostaly nalozone ograniczenia na liczbe tagow.
Tylko co chcesz dokladnie osiagnac ?

> żeby tego nie dotykać i to pod żadnym pozorem. Teraz proszę ale jeżlei
> ktoś mnei zmusi to założe takich ograniczenie i dyskusji nawet o tworzenie
> branchy jak choćby MIMUW_PORTALOZA w php nei bezie mowy.

To moze ustalic zasady zlecania otagowania zasobow?
Tylko jesli ja to mam robic, a nie zlecajacy - to dziekuje.

Zatem konkretnie, kto i co powinien zrobic, zeby jeszcze w tym tygodniu
zostala otagowana wybrana, komus potrzebna wersja kernela spoza head?

  phone (48)(58) 347 14 61