jeden wielki kernel.spec vs wiele kernel-*

Czw, 22 Maj 2003, 06:14:17 CEST

On Thu, 22 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Mozesz podkrecic jasnosc wypowiedzi? Bo nie rozumiem tej analogii.

Chopdziło mi mniejwięcej o to żeby nie narażać niepotzrbnie całosxc na
rojechanie. W tym wypadku miedzy major wersjami których potencjalnie
mogłoby być mniej niż minor zawsze bedzie takei ryzyko ze względu na
osłabioną kontrrolę zależności.