kernel 2.4.20: pierwsze starcie

Śro, 21 Maj 2003, 20:47:11 CEST

On Wed, 21 May 2003, Artur Flinta wrote:

> Rozumiem, znaczy xfs i takie podobne rzeczy idą do piachu?

Tylko chwilowo.

> Ja nie mam nic do pracy dzimiego bo mam gwarancję, ż ejak coś robi to
> robi to dobrze, ale czy nie warto oprzeć się o coś bardziej
> funkcjonalnego jak kernel cieciwy? Pytam tak, bo ja sobie bez xfs jakoś
> nie moge kernela wyobrazić.

Nie nie warto robić tego wprost. Znowu .. pisałem o tym dlaczego juz kilka
razy. Spec w wersji obecnej wjest sporo porstrzy niż to co opracxowałe
Wojtek i co tazkę Wojtek sam miał szansę zrobić (dzwoniłem nawet
specjalnie do niego żeby mu wytłumaczyć o co mi chodzi .. ogólnei
słyszałem same potwiwerdezenia, a dalej (?) .. cóż dalej zero pomocy przy
realziacji tego jak i także nagabywanie bym dał sobie spokój i kooljne
zmiany w tym co robił do tej pory).