Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 21 Maj 2003, 22:41:48 CEST

On Wed, 21 May 2003, Jacek Konieczny wrote:
[...]
> Ale też poza dystrybucją. Jak kernel 2.4 trafi do Ac i "standardowe"
> tagi z builderów przestaną wystarczać, to wtedy bedzie można zastanowić
> się nad innym rozwiązaniem.

A ile mam prosic o to aby przebudowano kernel w srodowisku AC ?
Moze mam jeszcze kogos calowac po dupie, zeby laskawie pozwolil mi cos z tym
zrobic ???

Nie, nie mam na to ochoty.

Moj kernel, taki jaki jest jest uzywany w kilkunastu co najmniej miejscach
A na buildery NESTowe nie jest wysylany po ostatnich przebojach znimi -
kiedy nie dalo sie poprawnie skompilowac prostego modulu ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}