Prośba (Re: TAGowanie zakazane)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 21 Maj 2003, 22:44:35 CEST

[...]

<ironia>
I jaki czas reakcji bedziesz mial ??
trzy tygodnie ?
miesiac ?
</ironia>

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}