alsa-driver nie buduje się

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 21 Maj 2003, 22:54:26 CEST

On Wed, 21 May 2003, Bartosz Taudul wrote:

> No do czego może prowadzić? Jak nie będę używał dystrybucyjnego jajka,
> to innym przestanie działać? Przeceniasz moje możliwości.
>
> Ciekawe patche staram się podsyłać, ale patrząc na działania osób stale
> dotykających kernela to mi się odechciewa. Dodałem driver do pc
> speakera, to wyleciał, bo cośtam. Wysłałem dwa tygodnie temu Cięciwie
> maila, że jest patch dodający obsługę agp na płytach z nforce, dostałem
> odpowiedź, że obejżymy i na tym się skończyło. Nie pisz mi więc o
> fajansiarskim podejściu, bo jesteś niepoważny.

A patrzyles na to jakie ostatnio [od wersji -6pl2 do teraz] byly zmiany w
kernel.spec ????

Ja tez jestem czlowiekiem, mam rodzine, znajomych, i nie mam zamiaru
zostawiac tego dla PLD, a tak musialbym zrobic, chcac dogodzic wszystkim.

Mam slaba maszyne i kompilacja kernela to okolo 8-10h. wiec ile razy cos
takiego musze zrobic zanim wyprodukuje w miare sprawny kernel ?

Zastanow sie nad tym.
O AGP z Nforcem, pamietam, ale jak na razie byly inne problemy
netfilter i DoS - co dzieki pomocy Qboosia jest juz naprawione.

Teraz sukcesywnie bede przegladal "Wish list" i wstawial to o co ludzie
prosili i AGP4nForce tez tam jest.

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}