kernel 2.4.20: pierwsze starcie

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 21 Maj 2003, 23:03:40 CEST

On Wed, 21 May 2003, Jan Rekorajski wrote:
[...]
> Zostaw HEAD w spokoju, prosze cie. Nie masz (prawie) zadnego
> doswiadczenia z 2.4. Z tego co tu widze to nawet nie wiesz co sie w nim
> dzieje, Te ~150 łat nie jest tam bez powodu :/.
> Ja HEAD wyszykuje jak tylko bede mial sprawne obie rece.

Tomek, dokladnie zostaw kernele w spokoju ....
jak koniecznie chcesz kernel 2.4.20 na SPARC64 to przygotuj odpowiednie gcc
a ja CI dostarcze kernel.

Z tego samego powodu nie ruszam Jankowi kernel.spec z HEAD.
ON tam zabral sie za zmiany i ON najlepiej wie o co w nich biega...

Dzimi jest nie do pokonania jesli chodzi o 2.2 i tego nie neguje, ale o 2.4
to tez ma mgliste pojecie co sam przyznal.

Dlatego prosze Tomek, zostaw kernele w spokoju.
I daj znac kiedy bedzie sprane gcc na SPARC64.
na SPARC32 kernel moge Ci wyprodukowac chocby dzis ...

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}