kernel 2.4.20: pierwsze starcie

Czw, 22 Maj 2003, 00:59:24 CEST

[środa, 21 maj 2003], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Wed, 21 May 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> [..]
>
> Ja też nie będę mieszał Jankowi na DEVEL.

Odwrotnie. Rób co uważasz na DEVEL czy innym branchu,
a HEAD zostaw w spokoju. My z Wojtkiem mamy 2.4 wytestowane, _wiemy_ co
sie tam dzieje, a Tobie nagle zachcialo sie kombinowac. Zajmij sie czyms
innym bo teraz to tylko marnujesz czas.

Tobie pod rozwage:

[baggins w skwarek baggins]$ uname -a
Linux skwarek 2.4.19 #1 Sat Nov 2 23:56:27 CET 2002 sparc
Texas_Instruments,_Inc._-_MicroSparc unknown PLD Linux
[baggins w skwarek baggins]$ uptime
 11:46pm  up 188 days,  8:40,  1 user,  load average: 0.15, 0.14, 0.13

Na sparc64 zrobic kernel _latwiej_ niz na sparc32.

Janek