Prośb

Czw, 22 Maj 2003, 01:39:47 CEST

On Thu, 22 May 2003, wrobell wrote:

> [...]
> Nie. Dlaczego ciągle uważasz, że nest nie jest _częścią_ pld?

Cytat z Arka:
"<arekm> powiedzialem za to ze robie to dla siebie"

To tak jakbyś koniecznie dopytywał się czym jest, a czym nie jest Nest.

Ra, Ac to osobne linnie tej samej dystrybucji oparte o źródła z dwóch
różnych "epok" między którymi ma istneić ciągłosć dajaca mozliwiść
płynnego i możliwie bezbłędnego upgrade.