Prośb

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 22 Maj 2003, 03:20:28 CEST

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A co to ma do rzeczy?
>
> Robienie dytrybucji ani praca nad PLD nie jest niczyim obowiazkiem.
> Kto chce to robi, kto nie chce jest figurantem
> Kto psuje temu zabieraja R/W ;)

Rzecz w tym, że to co robią ci "psuje" jest użyteczne, w odróżnieniu
od dystrybucji, która sama z siebie bez dodatków jest taka sobie (Ra),
albo nie istnieje i jeszcze długo istnieć nie będzie (Ac).
Gdyby nie różne RaPacki czy pakiety z HEAD-a, to już bym dawno wyrżnął
Ra z workstacji i zainstalował RH albo Debiana.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/