ra->ac?

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Czw, 22 Maj 2003, 08:52:35 CEST

1. czy procedura przejscia ra->ac ma dotyczyc zrodel (co i jak po kolei mam
kompilowac, zeby przejsc)?
2. czy procedura przejscia ra->ac ma dotyczyc binarek (i konfuguracji) (co i
jak po kolei mam instalowac, zeby z ra przejsc do ac)?

mam wrazenie, ze jest obecnie stosowane podejscie (1) zwlaszcza odnoscie
builderow (przyklad z gcc-ada), zamiast podejscia (2)

i drugi problem
czy klopoty z okreslanien czym jest nest i czy jest on dystrybucja, czy
czescia nie wynikaja przypadkiem z jakosci i stanu prac na head?
podkrecajac jasnosc:
obecny stan pakietow z cvs nadaje sie do wypuszczenie nowej wersji pld
(ra-plus,pre-ac, whatever), a nie jest mozliwe wypuszczenie wersji distro ze
wzgledu na niegotowe buildery. Dostajemy tym sposobem osoby denerwujace sie,
ze nie ma builderow i szukajace wyjscia we wlasnych builderach, oraz osoby
denerwujace sie, ze nikt nie pomaga stawiac nowych builderow.

ot taka impresja zamiast pld-trafic