RPM z HEAD

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 22 Maj 2003, 10:15:58 CEST

On Thu, May 22, 2003 at 10:07:23AM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
> Witam,
>
> /usr/bin/rpm z pakietu rpm z HEAD jest bezużyteczny bez rpm-utils --
> pliki rpm[ikqv] znalazły się w tym drugim.  Powinny się przenieść do
> głównego; zgadza się?

Chyba /bin/rpm nie /usr/bin/rpm?
Już nie działa bez nich?
W 4.2 jeszcze działał, snapa 4.3 nie miałem kiedy sprawdzić.

> W rpm-utils są jeszcze m.in.:
>
>   /usr/lib/rpm/magic

To jest chyba baza w postaci tekstowej? Ale to chyba jest do
przerobienia, żeby korzystał z tej samej bazy co file(1).

>   /usr/lib/rpm/rpmd

To jest do rpm --rebuilddb (i może --initdb?);
o ile /bin/rpm nie ma tej funkcjonalności (tak naprawdę ta funkcjonalność
siedzi w bibliotekach dzielonych).

?

>   /usr/lib/rpm/tgpg

A to jest skrypt do sprawdzania podpisów przy użyciu zewnętrznego gpg.
rpm chyba sobie poradzi bez niego (przez beecrypt).