jeden wielki kernel.spec vs wiele kernel-*

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 22 Maj 2003, 12:03:40 CEST

On Thu, 22 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeszcze jedno.
> Przypomina mie się rozmowa z Pawłem. Jej ogólny sens:
>
> P: e100/e1000 z kernela to śmieć, a ja potrzebuję czegoś porządnego,
> T: dlaczego nie włączysz i nie przykryjesz tego śmiecia w kernelu ?
> P: bo nie używam kernela dystrybucyjnego.
> T: dlaczego nie używasz kernerla dystrybucyjnego ?
> P: bo e100/e1000 z kernela to dla mnie śmieć, a ja potrzebuję czegoś
>    porządnego.

Tak to zapamiętałeś? Eeeeextra... może na przyszłość słuchaj co się
mówi...
Powiedziałem ci, że używam i dystrybucyjnego i niedystrybucyjnego,
zależnie od okoliczności i konieczności. To raz.
Dwa. Naprawdę nie słuchałeś (bo sam gadałeś tak, że ludzie obok cię
musieli uciszać). Powiedziałem ci, że po zmianie tego modułu w *Twoim*
modelu używając dystrybucyjnego kernela musiałbym sam kernel też zmienić
co jest już delikatnie mówiąc nieporozumieniem.

Nic nie mówiłem, że "bo nie używam dystrybucyjnego kernela". Używam go w
wielu miejscach.

> Do tego dochodzi to że w sumie e100/e1000 z binarnie budowancyh pakietów w
> tej konkretnej sytuacji to styrata czasu. Dlaczego ? Ano dlatego że
> Pawłe nie używając dysrybucyjnego kernela bieże poprostu src.rpm-a z e100
> i to sobie przebudowuje na własnym kernelu.

No i? co w tym złego? Jeżeli ktoś ma taką potrzebę?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...