Prośb

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 22 Maj 2003, 14:57:11 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 22 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> [..]

> Robienie czegoś bo jest użyteczne wcale nei musi być toższame z robieniem
> czegoś tak dobzre jak to jest tylko możliwe. Widzisz to ?

To co ja widzę, to że masz kolejny atak paranoii i koniecznie chcesz
rozpieprzyć PLD, coby tylko wyszło, że masz rację.

> [..]

> Zrób to.

Mam taki zamiar. Muszę tylko ściągnąć Debiana.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/