my się forków nie boimy!

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 22 Maj 2003, 19:40:31 CEST

On Wed, May 21, 2003 at 17:47:18 +0200, Michal Moskal wrote:

> Jak wszyscy zauważyli kloczek wysmarował wieeeelki list nt. zakazu
> tagowania. Tak w skrócie: nie można tagować, bo to umożliwia robienie
> forków PLD (jak DC lub Nest), które odbierają developerskie siły potrzebne
> do rozpoczęcia prac nad Ac (Kloczek: jeśli się mylę, oświeć mnie).

Dzięki za sparsowanie tamtego.

Odpowiedź dla Tomka, z którą nie może się niezgodzić, gdyż to jedna z
jego dewiz: nie walcz ze skutkami, jakimi jest konieczność tagowania,
tylko z przyczyną - obsysaniem zasobów w repo.

A konieczność ręcznego śledzenia działającego zestawu jest
_rzeczywistym_ marnowaniem sił.

> 4. No więc co jest złego w forkach? *Kloczek ich nie kontroluje*.
>
> Na tym chyba mogę zakończyć wywód.

Amen.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/