TAGowanie zakazane.

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 23 Maj 2003, 00:01:39 CEST

Dnia czw 22. maja 2003 21:27, Adam Gorzkiewicz napisał:
> Dnia śro 21. maja 2003 02:46, Tomasz Kłoczko wrote:
> (...)

> Dzięki - nareszcie wiem, co sądzisz o pracy innych osób. To zdanie wiele
> wyjaśnia.

tak na powaznie, coraz bardizej zasnawiam sie nad cornerem dla newbies
developers .. naprawde ... mozna by wprowadzic jakis system opieki ... tylko
ktos musial by sie tym zajac .. znaczy sie prowadzic liste, raporty i nazucac
"nowemu" opiekuna ktory po pewnym etapie zatwierdza badz odzuca "nowego".
Do tego lista plikow spec (ktore sa w drzewie Ac) + lista pakietow ktore sa z
niego budowane + krotki opis (osierocony, nowy, zajety). Napewno kilkunastu
ludzi by sie znalazlo (patrz przyklad y0shiego i jego pakiet, nie ma rw a
wykazal sie spora wiedzą .. zalezalo mu tylko na tym jednym pakiecie ...), a
idac dalej (patrzac w przyszlosc) taki model by sie byc moze przyjal ..
(w debianie tez nie odrazu ten system zbudowano ....)

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/