TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pią, 23 Maj 2003, 03:45:40 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Co masz na myśli mówiąc "porządnych" ??
> Nie jest rolą stabilnej gałęzi mieć super-hiper nowinki. Ma być stabilna,
> bezpieczna i _kompatybilna_ ...

Do tego, żeby była _tylko_ stabilna i bezpieczna są security updates.
Do tego, żeby można było tam mieć coś świeższego miało służyć updates
general. Czy ktoś może mi wyjaśnić jaki jest obecnie sens istenienia
updates general?
Co do nowinek, taka np. Mozilla, o której tu wielokrotnie wspominałem,
jest w Ra w  wersji 1.0, a więc gorzej niż starej. W tak zwanym
międzyczasie było kilka _stabilnych_ wersji Mozilli. Choćby 1.2.1 albo
1.3. W dodatku one siedziały w CVS-ie i niewielkim nakładem sił dawały
się na Ra skompilować. Dlaczego więc nie trafiły do updates?
Albo KDE. Dlaczego w stabilnej i bezpiecznej dystrybucji nadal jest
dziurawe KDE? Może wynika to z tego, że nikt nie korzysta z
dystrybucyjnego, tylko wszyscy poinstalowali sobie z RaPacków.
I dlaczego w ogóle RaPacki istnieją? Przecież większość oprogramowania
które tam trafia powinna właśnie do updates general trafiać. (+- jądro)

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/