jeden wielki kernel.spec vs wiele kernel-*

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 23 Maj 2003, 08:47:30 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jasne, że tak byłoby prościej. Pzrecież pytałem się nawet jakis czas temu
> kto ma doświadczenie w używaniu bk. Jak myślisz ktoś odpowidział ?

A co mam Ci odpowiedziec ???
Ze nie mam ?
Jesli tak, to prosze bardzo:

Nie mam _ZADNEGO_ doswiadczenia w uzywaniu BK.

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}