depmod (było Re: SPECS:

Pią, 23 Maj 2003, 11:07:03 CEST

On Fri, 23 May 2003, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> A to to mam zamiar z grseca wykroic do osobnej laty.

Janek zauwaz jeszcze jedno.
To co jest w kernelu to można powidzieć że to jest kwintesencja ostatnich
zamieszań.
Ktoś coś dodaje do zasobów w sumie dystrybucyjnych ale już mało się
przejmuje tym że to ma wpaść do dystrybucji. Zakłada że jakos to będzie.
Kedy podnosze głos o to że tak być nie moze to nagle rodzi się "Ruch
Wyzwolenia Z Pod Ucisku Kloczka".

Powiem tyle ze mam już tego porostu dość.