TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 12:16:34 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Pala wrote:

> Wytłumacz mi tylko, jaki jest wpływ braku ady na kilka tysięcy
> pozostałych pakietów.

Wpływ jest taki, że zakładajac że jest ot takie proste jak mi to Arek
opisywał zakładałem że w istocie robię coś źle .. traciłem czas i całosć
staneła.

> Najwyraźniej nikt tego nie potrzebuje. A skoro nikt nie potrzebuje to
> idiotyczne jest wstrzymywanie przez to prac.

W takim razie. Czyli też zgadzasz się z tym, że dopóty dopóki ktoś tego
nie rozwiąże nie ma o czym mówić.

Najlepiej żeby całość była powtarzalna czyli poprawne rozwiąznie powinno
wygladać tak że zrobi się osobny opakiet z gcc-ada.spec który wygeneruje
bootstrapowy gcc-ada*<arch>.rpm, który bedzie móożna pozsłać na buildery i
który będą mogli użyć wszycy którzy z gcc-ada beda sie mogli zmierzyć.