Requires bez nazw pakietów

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 23 Maj 2003, 11:24:08 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 11:55:52AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Też brak informacji o nazwie pakietu.
>
> Rozumiem, że jest poldek i jestem za, bo zmniejszy to rozmiary baz rpma.
> Tylko czy to jest zamierzone? Nie przypominam sobie odpowiednich ustaleń
> na liście, a ten kto podjął decyzję za plecami powinien sobie
> przypomnieć, że pracuje w grupie.
> W każdym razie - jeśli to jest błąd, to go niniejszym zgłaszam.

Jest to konsekwencja używania wewnętrznego generatora zależności w rpmie
a nie zewnętrzych helperów.
Pozatym informacja ta jest nadmiarowa i przeszkadza w przypadku zmiany
nazwy pakietu dostarczającego daną włąściwość.
Sprawa ta była podnoszona wielokrotnie na listach oraz #pld, a teraz
doszła jeszcze możliwość wykorzystania wewnętrznego generatora
zależności w zamian za utratę nadmiarowej informacji.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/