TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 12:23:50 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Taki, ze ktos (nie powiem kto) upieral sie, ze ada powinna byc.

Po mimo że są z tym kłopoty za których rozwiązanie nie ma zamiaru sie
wziąć.
To samo dotyczy także kernela.
Wojtek zrobił kernel działający. Chwała mu za to. Kupa luudzi tego używa
ale z punktu widzenai nie do przyjęcia jestr wciągniecie kernela który nie
rozwiązuje kwestji które z punktu widzenai długofalowego rozoju są nie do
przyjęcia.
Wojtek nie ma zamiaru patrzeć na to a ja nie mam w zwiazku z tym zamiaru
patrzeć na to jak to robi.

Jeszcze raz: nie interesują mnie cele doraźne.
W 1.0 pewne rzeczysą źle zrobione i pora wyciągnąć z tego naukę.