TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 23 Maj 2003, 12:39:44 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 11:26:13AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> ok - jesteś w stanie powiedzieć z jakich tagów/branchy to spróbować
> budować?

nspr i nss pewnie mogą być najnowsze (chociaż nspr wybrałbym 4.3).
mozilla 1.2.1 jest nieotagowana :/ - trzeba ręcznie wygrzebać
odpowiednie wersje wszystkich plików i zbranchować :/
lighta i skipstone'a trzeba albo zbranchować z HEAD (zmieniając _prefix)
albo dodać nowsze poprawki w RA-branchu.
galeon z RA-brancha powinien być OK.
nautilus z wierzchu RA-brancha jest dla mozilli 1.2.

Pakiety z pluginami dla mozilli do przebudowania - nie zależą zbytnio od
wersji, jakieś drobne problemy zaczęły się pojawiać przy 1.3 i 1.4.