TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 13:18:56 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ale czyjekolwiek zainteresowania nie powinny w zadnym wypadku zatrzymywac
> calosci prac.
> A to czesto ma miejsce.

W tym wypadku nie ma to miejsca.
Kernel jaki zacząłem robić na razie realizuje dwa cele:
- realizuje szkielet z możliwie mmaksymalnie uproszczaona konfiguracją,
- umożliwia wygeneroanie kernel-headers które moga być używane do tego
  żeby kontynuować dalsze prace.

Dopracowanie szczegułów samego kernela ponad ten poziom nie musi być
robione już w pierwszym etapie.