TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 14:51:58 CEST

On Fri, 23 May 2003, Artur Flinta wrote:

> Z doświadczenia nad wydaniem Ra, napewno wczesniej niż Ac bedzie gotowe.

Powiem tak: gdyby Arek i kilka innych osób zamiast bawić się w robienie
Nest skupili się na roniebiu 1.0 mielibyśmy to wcześniej, a dzisiaj w
sumei zapewne bylibyśmy w punkcie w jakim znajdziemuy za miesiąc moze
więcej. Czas tych osób został stracony od conajmneij marca do listopada.
Strata bezpowrotna.
Ciekawe ile osób wyciągneło albo może jeszcze wyciągnie z tego wnioski ?

Jeżeli teraz Wojjtek będzie mi mówił że ma "w dupie" robienie kernela o
jakim przez cały czas mówie to może dojść do tego że będziemy mieli całą
dystrybucję bez kernela i znowu stracimy czas na dorabianie czegoś co
można było zrobić na spokojnie w trakcie. A kernel jaki zaraz będę miał
wystarczy do tego żeby niewątpliwie wygenerować wszytko (w tej chwili brak
mi tylko konfiguracji na ppc bo w międzyczasie już dopracowałem konf dla
axp).

Dzisiaj Marcim w sumie powidział mi to samo co Wojtek że nie ma zamiaru
pomagac przy kernelu czyli razem z Arkiem mamy już conajmnie trzy osoby
które swoimi działaniami robią sporo żeby wydanie Ac odsunęło się w
czasie.

Ktoś jeszcze ? Bo w sumie chciałbym widzieć do kogo na pewno nie mam się
zwracać o pomoc.