TAGowanie zakazane.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 23 Maj 2003, 15:13:42 CEST

Dnia 2003.05.23 14:59, Tomasz Kłoczko napisał(a):
> wsadze
> może                                                                            >
> być dystrybuowany?
>
> Bierzesz kernel.spec i okolice -> dodajesz co trzeba -> testujesz ->
> jak
> skończysz testowanie robisz commit do kernel.spec (w międzyczaie
> możesz
> sobie założyć brancha do tego).

Czy ja niewyraźnie napisałem? NIE MOZE być dystrybuowany, i mam to do
kernel.sepc dać? I by klientow zrobić to co normalnie zajmowało mi
niecałe 5 minut bede teraz potrzebował super szybkiego łacza i cały
dzień kompilacji? Po....ne! Ale nie trudź się z odpowiedzią bo na
innych widzę, że jdnak nagłówki osobne do jajka by moduły budować bedą.
			Artur