TAGowanie zakazane.

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pią, 23 Maj 2003, 15:17:31 CEST

W liście z pi?, 23-05-2003, godz. 14:51, Tomasz Kłoczko pisze:

> Powiem tak: gdyby Arek i kilka innych osób zamiast bawić się w robienie
> Nest skupili się na roniebiu 1.0 mielibyśmy to wcześniej, a dzisiaj w
> sumei zapewne bylibyśmy w punkcie w jakim znajdziemuy za miesiąc moze
> więcej. Czas tych osób został stracony od conajmneij marca do listopada.
> Strata bezpowrotna.
> Ciekawe ile osób wyciągneło albo może jeszcze wyciągnie z tego wnioski ?
przede wszystkim ty powinienes wyciagnac z tego wnioski. Takie ze nie
zawsze to co ty myslisz musi byc najlepsze i debesciarskie
A czas nie jest stracony bo zarowno oni jak i ja i mnostwo innych ludzi
tego uzywa.
> Jeżeli teraz Wojjtek będzie mi mówił że ma "w dupie" robienie kernela o
> jakim przez cały czas mówie to może dojść do tego że będziemy mieli całą
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> dystrybucję bez kernela i znowu stracimy czas na dorabianie czegoś co
> można było zrobić na spokojnie w trakcie. A kernel jaki zaraz będę miał
> wystarczy do tego żeby niewątpliwie wygenerować wszytko (w tej chwili brak
> mi tylko konfiguracji na ppc bo w międzyczasie już dopracowałem konf dla
> axp).
Pytanie kto kogo ma w dupie, bo z tego co widze to ty masz w dupie
innych 'bo musi byc tak jak TY chcesz'... Moze pomyslisz o tym co chca
inni? Robienie kobylastego kernel.spec ze wszystkim nie ma sensu, co
zostalo udowodnione, Ty sie nie przekonales, bo jestes zaslepiony swoja
wlasna wizja. Podobnie z innymi sprawami w tym watku
WK