TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 15:54:42 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Bierzesz kernel.spec i okolice -> dodajesz co trzeba -> testujesz -> jak
> skończysz testowanie robisz commit do kernel.spec (w międzyczaie możesz
> sobie założyć brancha do tego).

A teraz weź sobie takiego noptrace
Cały kod mieści się na 1 ekranie.
I żeby to zgodnie z Twoimi zasadami zrobić musiałbym:
- włożyć do kobyły kernel.spec
- przebudować kernel.spec
- zmienić jajko
- doinstalować noptrace

Zapomniałem, że po drodze poinformować klientów o przerwie związanej z
restartem...

Ty *naprawdę* nie widzisz, że to jest chore????
Tu nie ma dyskusji o kernelu (nie)dystrybucyjnym, ale o czystej logice i
ekonomii, prostocie tworzenia *dystrybucji* z klocków.

Tobie nie chce się puszczać 20 specy do przebudowy zamiast jednego. To
jest czyste twoje lenistwo...
Mówisz, żebym zobaczył co teraz się dzieje w security - ilość pakietów
kernel... chyba nie chcesz powiedzieć, że będzie jedna paczka wynikowa...
to się nic nie zmieni.

Konserwacja takiego kernela? Nie wypowiadam się, ale nie wydaje mi się
łatwiejsza...

Chcesz zaprząc ludzi z lkml do jego robienia... powodzenia. IMHO to się
nie uda, ale może warto spróbować.

Chcesz zablokować kernel Cieciwy? Kardynalny błąd. To jest dobry,
działający kernel, robiony w konkretny sposób, który Wojtkowi jest
najwygodniejszy. Tobie się nie podoba? Fajnie - zrób lepszy o podobnej
funkcjonalności, a nie tego kastrata, jaki zaprezentowałeś. NIE MASZ PRAWA
narzucać innym siłą swojej woli, a tym bardziej blokować z premedytacją
prac dla swojego widzimisie i jakichś dziwnych fobii.

To mi sie tak nazbierało po przeczytaniu wszystkiego odnośnie kernela...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...