TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 15:57:41 CEST

On Fri, 23 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dlaczego nie słuchasz ludzi i wszyscy się mają *tobie* podporządkować? Z
> jakiej racji niby?

Wojtka an ten przykłąd nie interesuje zrobienie kernela który nie
narażałby na powtórke z updates/secyrity. Nie rzadam żeby sie mi
podporzdkował. Mówie mu: "nie chcesz tego robić ? nie ma sprawy. Tylko
nie mów mi że mam uzywać tego co zrobiłeś tylko dlatego ze to już daje sie
jakos używać".
Ani ja Nie musże sie podporzdkowywać Wojtkowi ani on mnie.
To samo jest z każdą inna osoba.
Szukam tylk otych osób które mają podobne cele do moich. Nie muszę nikogo
zmuszać żeby je podzielał.