TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 16:10:39 CEST

On Fri, 23 May 2003, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
[..]
> Alez ja Cie nie zmuszam doi uzywania "mojego" [jak to fajnie brzmi] kernela.
>
> Chcialbym tylko zebys nie _uniemozliwial_ ludziom jego uzywania ...

Po raz kolejny spytam sie: czy rozrzucenie budowania modułów
*dystrybucyjnych* umożliwia (dopiero) używanie włanego kernela ?

Albo inaczej: czy skupienie budowania wszytkich *dystrybucyjnych* modułów
w kernel.spec uniemożliwao uzywanei włąsnego kernela ?

Wystarczą proste odspowiedzi .. tak lub nie.