TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 16:15:08 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Coby nie robić to kernel vanilla bezie tylko rósł.

hmmm...
Jakoś zawsze mieliśmy taki model, że jeżeli coś jest oddzielnie rozwijane
to my to oddzielnie dostarczamy. Przykład pierwszy lepszy z brzegu:
mozilla i nss, nspr
Przykład może nie jest zbyt dobry, bo inne pakiety też korzystają z tej
biblioteki, ale chodzi mi o zasadę. Zawsze tak robiliśmy, bo tak jest
lepiej. Zasada małych klocków sprawdza się w Uniksach od lat.

Pamiętaj, że *znacznie* łatwiej jest zmienić pakiet rozwijany w
zewnętrznych źródłach poprzez prostą aktualizację paczki. Wręcz nawet
dzimi kiedyś robił w ten sposób, że jeżeli coś można było na zewnątrz
budować to kazał tak robić.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...