TAGowanie zakazane.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 23 Maj 2003, 23:38:06 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 18:59:33 +0200, Robert Kurtys wrote:

> btw "dyskusja" z toba jako zywo przypomina rozmowy ze swiadkami jehowy, w
> momencie doprowadzenia argumentacji do konkluzji zgodnej z logika, a
> przeczacej postawionej tezie adwersarz porzucal watek i zaczynal nowy lub
> wymienial argumenty z poczatku dyskusji, ktore wlasnie zostaly obalone. Ty

Jest istotna różnica. Dzisiaj o 10:30 zadzwonił dzwonek u moich drzwi.
Pani i pan. Godzina 11:30 - uciekają po schodach. Podobną sytuację
miałem miesiąc temu, tylko na ulicy - dwóch mężczyzn, po godzinie
wymiękli.
No i z Kloczkiem rozmawia się podobnie, jak z jakimś botem.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/