TAGowanie zakazane.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 23 Maj 2003, 16:20:47 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 16:01:15 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niewłaściwy przykład.
> noptrace weszło jako lekarstwo na kernerl z dziurą.
> Nie zakładamy że dystrybujemy dziurawy kernel.

echo 1 >/proc/sys/brain

A jak dziś zostanie odkryty błąd w kernelu, powiedzmy jakiś DoS, i od
razu pojawi się łata - to mam niby 13 godzin rekompilować cały pakiet,
zamiast w 30 minut własnego? Czy czekać kilka dni na poprawkę w distro,
jeśli akurat trafi się w momencie, gdy HEAD będzie niebudowalne, a tagów
na ostatnią działającą wersję nie ma, bo w wątku obok uznałeś je za
niepotrzebne?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/