TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 16:49:53 CEST

On Fri, 23 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ale do cholery - w zamian "oferujesz", że przy *każdej* zmianie w *każdym*
> module _całość_ będzie musiała być przebudowana. Gdzie tu logika??

Logika jest tak że w sumie na ftp pojawi sie *objetościowo* w bajtach
mniej zasobów, a juz tylko przebudowanie całosć zamie takze mniej czasu. W
każdą taką zamiane zanagażowancyh będzie mnie pakietów źródłowych i już
tylko przez to przy zarządaniu zasobami na ftp będzie pzrez to prostrze i
mniej narazajace na pomyłki. Zasoby kernela dzięki temu ZAWSZE BĘDĄ
SPÓJNIE pojawiać się na ftp (mowa o test). Wykorzystując nowa automatykę
która jzu istnieje dodatkowo mieć bedziemy dodatkowa geawancję że bedzie
to wykonane prawidłowo ("~/move-from-test kernel; ~/sign-ready kernel;
~/move-from-ready kernel").

Zasób kernela to bardzo istotnna część układanki jaką tworzymy. Pomyłka w
KDE czy innej aplikacji X11 nie bezie tyle kosztować co nawwet
najdrobniejsza pomyłak w kerenlu i modułach. W tym sensie powinniśmy robić
wszystko a nawet nieco WIĘCEJ żeby redukować źródła błędów jakie mogą tu
się pojawiaźć w trakcie całego procesu wydawania zasobów dystrybucyjnych.
Jak te zasoby beda pewniejsze będzie ich używać wiecej osób .. i mamy
dodatnie sprzerzenie zwrotne wpływające na dalsza poprawę formy
dystrybucji, a i pzrez to takze mniej osób bedzie sięgać po własne
kompilaty i mnie josób bedzie miało ciągoty do tego żeby na poziomie
dystrybucyjnych zasobów rozwiązywać nie dystrybucyjne kwestie.