TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:04:29 CEST

On Fri, 23 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> ???
> Czyli rozumiem, że chcesz wykosić pakiety i obsługiwane moduły? Bo tylko
> tak mogę sobie wyobrazić mniej pakietów na ftp-ie i mniejszą objętość...

Oczywiście że chcę wykosić to z zasobów dystrybucyjnych jakie wynikowo
pojaiwą sie na płytkach.

Tego typu rzeczy maja owszem prawo pojawiac się ale po wypuszczeniu
wersji jako paczki wprowadzające bezwględną ilość zmian w trakcie
eksploatacji systemu.
Pojaiwać sie beda jeżeli bedzi ktoś nad tym chciał praciować według
takeigo modelu (a mozę mieć on pewne dobre strony).