TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 17:37:40 CEST

On Fri, 23 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
[..]
>                       ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Jeszcze raz - chodziło nie o pakiety _wymagane przez mozillę_, ale
> _zależne od mozilli_.

Także po sec zmianie w mozilli nie będziesz musiał przebudowywać tych
dodatków.

> A co do poprawek security - w mozilli jak na razie były wykonywane
> metodą uaktualnienia - co pociąga za sobą przebudowanie pakietów
> zależnych od mozilli.

I to dopiero poziągało za sobą koniecność pzrebudowanai kilku zreczy
jeszcze. W przyszłosci należałoby nei robić takicg rzeczy o ile sec
poprawka poziagąłaby włanie za soba takie rzeczy.
Raz tego typu bład popełniliśmy (stało się). Ważne żeby tego typu
zrecvzy więcej nie powtzrzać.

[..]
> Zaproponowałem schemat pozwalający tego uniknąć.
> Ty proponujesz schemat utrudniający dużo więcej prac dużo większej
> części deweloperów.

Spróbuję jeszcze do tego wrócić i to przemyśleć.