TAGowanie zakazane.

Pią, 23 Maj 2003, 18:14:09 CEST

On Fri, 23 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Nie. Bo ktos ta binarke wzial.
> A o zrodla moze cie poprosic po pol roku, np. dlatego by spradzic dlaczego
> dziala nie tak jak on tego oczekuje.
>
> O test/ zawsze mozesz powiedziec, ze to sa wersje nieoficjalne, a od takich
> na zasadzie niepisanej umowy nie zada sie dokladnych zrodel.

W momecie kiedy brał binarki miał na 100% dostęp do źródeł.
Licencja GPL nie zobowiązuje nikogo od pełnego utrzymyuwania zasobów
archiwalnych. Gdyby tak było to osób łamiacych GPL w tejnm własnie
sposób byłoby tak z połołe tych co udostepniają zaosby na tej licencji.

Raczej nieco opatrznie interpretujesz treść licencji.