TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 23 Maj 2003, 21:36:37 CEST

On Fri, 23 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak sie przyjrzysz temu to raptem wyjdzie z tego cielaczek .. Z czasem
> to co będziemy mieli w patchach i tak bedzie wchdozić w kolejne wersje
> kernela.

Może.
Nie wiem tego - ty też nie. Masz tylko nadzieję, że to się opłaci...

> Słuchanio .. dlaczego e100 ma byc tu wyjątkiem.

Posze....
Jak zwykle przykład bierz za konkretny i jedyny przypadek....

> Używam kilku innych sterowników, a inne osoby tez używają jeszcze
> innych. Naprawdę chcesz żeby inni tez poczuli się zobowiazani iść linią
> jaką wyznaczasz ?

Dzizas...
Przecież to jest rozwijane _całkowicie_ osobno, jak wiele innych
sterowników, modółów. Wrzucając wszystko w jeden worek skazujesz się na
używanie starych rzeczy.... simple.

> Jeszcze raz powtórzę: mylisz się. Twój punkt widzenia jest ściśle
> związany z Twoim punktem siedzdenia, który to punkt nei jest tym samym z
> którego powinno sie patrzeć na dystrybucję.

???
A niby czego używam na moich maszynach? Krzesła?? I patrzę na dystrybucję
dokładnie tak jak powinienem - to jest dobre i użyteczne, łatwe do
rozwijania, tamto nie. Twoja wizja kernela nie spełnia *żadnego* z tych
punktów...

Drobne nieporozumienie - ty cały czas *mi* wciskasz, że nie używam
dystrybucyjnego jajka. RAZ powiedziałem ci tylko, że chcę mieć możliwość
wyboru a ty sobie to "zinterpretowałeś"....
Używam dystrybucyjnego kernela. Nie wszędzie, bo nie wszędzie da się
(kernela 2.5 nie opłaca się jeszcze paczkować tak naprawdę).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...